wtorek, 13 marca 2012

Biedronkowe zdobycze

Witam Was serdecznie :) Byłam dzisiaj w Biedronce, nie kupiłam tego co chciałam ale zamiast wykazać się odrobiną silnej woli i wyjść z pustym koszykiem zakupiłam dwie ciekawostki.

 Przepiękny słodki przybornik, który na pewno przyda się w torebce. Za całe 9,99 zł.



Drugą rzeczą jest lakier do paznokci Eveline w cudownym, intensywnym, różowym kolorze. Kupiłam go bo NIGDY (wstyd się przyznać) nie miałam okazji wypróbować nic z kolorówki Eveline oraz dlatego, że akurat tego koloru zabrakło ostatnio w mojej kolekcji lakierów. Mam nadzieję, że będę zadowolona. Lakier opisany na pudełeczku jest jako szybkoschnący i długotrwały więc wiążę z nim spore nadzieje. Lakier kosztował 5,99zł. Znacie? Lubicie?

 


               

3 komentarze:

  1. I dobra jest ta pęsetka z biedronki?
    Fajny blog, będę zaglądać czasem :)
    Zapraszam do siebie:
    www.abc-un.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor :) bardzo lubię róże

    OdpowiedzUsuń