sobota, 24 marca 2012

HIT ostatnich miesięcy + bonus.

Witajcie,

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić mój bezapelacyjny HIT ostatnich miesięcy i jest to już mój chyba na długo ukochany śmierdziuszek: 

Pollena-Ewa, Eva Natura Zioła Polskie, Potrójna moc ziół, Szampon do włosów osłabionych, wypadających, łamliwych .Czarna rzepa, skrzyp polny, łopian.

Uwielbiam ten szampon! Wyszperałam to cudo na Wizażu, gdzie miał bardzo dobre opinie. Podeszłam do tego produktu bardzo sceptycznie ponieważ do tej pory żadne ziołowe szampony mi się nie sprawdziły. Ten mnie niesamowicie zaskoczył. Włosy mam długie, dość grube ale kiedyś było ich tyyyyyyyyle więcej. No i chyba będzie spowrotem bo ten szampon (odpukać w niemalowane) działa! Przede wszystkim bardzo ograniczył wypadanie moich włosów w co wprost nie mogłam  uwierzyć. I samo to by mi wystarczyło ale oprócz tej zalety ma wiele innych. Jest wydajny, dość ładnie się pieni jak na szampon ziołowy. Ma fajny skład i jest bardzo tani. Włosy są świeże w moim przypadku po jego użyciu o jeden dzień dłużej, co też jest niewątpliwym ogromnym plusem. Nie ma problemu z ich układaniem, są mięciutkie i lśniące (zawsze używam odżywki). Niestety mimo to zapach utrzymuje się na moich włosach i to długo, nie jest za piękny ale ja wwąchuje się w niego jak w najlepsze perfumy wiedząc ile dobrego dla moich włosów robi ten szampon.

Ocena: 6-/6 (minusik za zapach ale wybaczam mu to całkowicie.)




W bonusie lakier, który pewnie wszyscy znają, i z którym żegnam się już w tym sezonie. Bardzo go lubię ale nadszedł czas na wiosenne kolory! :)



2 komentarze: